Digitalizace a automatizace účetnictví prakticky
Seminář
Od papírové účtárny k moderní online kanceláři hladce a bez přešlapů.
Účetnictví, stejně jako jiné obory, spěje ke stále masivnějšímu využívání digitalizace a tzv. papírová účtárna se pomalu, ale jistě stává minulostí. Kdo dosud váhal, má nejvyšší čas převést své účetní doklady do digitální podoby a automatizovat jednotlivé účetní procesy. Poradíme vám, jak lehce vplout do praxe online účetní kanceláře za stávajících legislativních podmínek i případných technických omezení.
Termín
Středa, 14. 5. 2025 | 09:00 - 12:00
Nehodí se vám termín? Budete moci během 14 dnů využít nahrávku.
Místo
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Využijte automatickou 10% slevu pro naše stálé zákazníky. Nebo získejte každý 15% slevu v případě, že přihlásíte dva nebo více účastníků. Ceny jsou uvedeny bez DPH.
Detaily
Přednáší
Pokyny
Objednat
ZAMĚŘENÍ
Přes všudypřítomnou digitalizaci mnohé účetní jednotky a kanceláře stále pracují s papírovými doklady . Tisknou si jednotlivé dokumenty, účtenky lepí na papír, popisují je, podepisují a následně zakládají do šanonů. Je to nejen zastaralý způsob, ale přicházejí tím také o možnost automatizovaných kontrol, přehledů a zefektivnění.
Ukážeme vám, jak lze nastavit digitální účtárnu včetně správné archivace dokladů . Seznámíme vás s nástroji pro automatické vyčítání údajů z faktur a dalšími možnostmi automatizace příjmu účetních dokladů, jejich schvalování a účtování, to vše v souladu s platnou legislativou.
KOHO OSLOVÍme
Online seminář Digitalizace a automatizace účetnictví prakticky je určen především pro účetní, hlavní účetní a finanční manažery všech typů účetních jednotek a dále pro majitele nebo jednatele společností či vedení organizací všech typů.
PROGRAM
1. Přehled legislativy týkající se digitalizace, základní pojmy
forma dokladů, transformace písemných na digitální a naopak
náležitosti účetních a daňových dokladů
podpisy, průkaznost, bezpečnost dat
archivace dokumentů
2. Praktická část: ukázka z online účetní kanceláře s využitím konkrétních externích aplikací dostupných na trhu (wfow.com, rekap, účetní systém Abra Flexi)
ukázka práce v aplikaci pro příjem a vytěžení dokladů
propojení s účetním systémem
propojení s reportingovou aplikací
3. Prostor pro vaše dotazy DALŠÍ INFORMACE
Jako účastník online semináře získáte certifikát o jeho absolvování, který můžete uvést ve svém CV – v části o absolvovaných kurzech a školeních. V ceně semináře je přednáška a podkladové materiály. Jednoduché technické pokyny, jak se připojit online k přímému přenosu této akce, obdržíte v předstihu od našeho zákaznického servisu.
Kdo pro vás přednáší
Ing. Jolana Pražáková
Jolana Pražáková působí od roku 2004 jako certifikovaná účetní. Pracovala na pozici hlavní účetní v různých bankách. Od roku 2018 se jako majitelka a jednatelka společnosti Advanced Accounting zabývá poskytováním účetních služeb a konzultací pro malé a střední společnosti. Ve své práci se zaměřuje na bezpapírový proces, sledování vývoje v digitalizaci a automatizaci účetních procesů a zavádění dostupných novinek do každodenní praxe.
Online – přímý přenos u vás na monitoru
Přímý přenos tohoto programu můžete sledovat z pohodlí vaší kanceláře nebo z domova online. Bez nutnosti kamkoli dojíždět.
Technické pokyny pro připojení k přímému přenosu od nás v předstihu obdržíte.
Ke sledování budete potřebovat jakékoli zařízení připojené k internetu - počítač, tablet, mobil. V průběhu akce budete moci klást lektorovi otázky, které lektor zodpoví v diskusní části.
Poslech vám zajistí běžné reproduktory, použití sluchátek vám však poskytne větší komfort.
Nezbývá než slovy klasika popřát:
"Ostrý obraz a dobrý zvuk".
Objednávka
Online seminář: Digitalizace a automatizace účetnictví prakticky
Termín: Středa, 14. 5. 2025 Online – přímý přenos u vás na monitoru